Welkom bij De Vries & Nell Amersfoort

Online boekhouden (scan & herken)

Voor de ZZP’er is er een speciale module beschikbaar, de module AdmInbox ZZP, klik hier als u ZZP’er bent. Heeft een eenmanszaak met personeel, een V.O.F. of een B.V. dan kunt u hieronder alle informatie vinden over online boekhouden.

Mogelijkheden standaardpakket
Een standaardpakket via Administratiekantoor De Vries & Nell Amersfoort kost slechts € 12,50 excl. BTW per maand.

Naast de standaardfuncties kunt u internetbankieren, beschikt u over kasbladen, zijn vele rapportages mogelijk en doet u uw eigen BTW-aangifte via Digipoort. De Verplichtingenadministratie informeert u tijdig wanneer bijvoorbeeld verzekeringspolissen verlopen. Het beheer van uw afschrijvingen wordt met de Materiële Vaste Activa functie sterk vereenvoudigd. Het Elektronisch dossier zorgt er voor dat u al uw documenten altijd bij de hand hebt. Aanmaningen beheer is altijd inzichtelijk.

Maak een foto van facturen en bonnen met de Mobile app en stuur deze direct naar de administratie. Er is een automatische koppeling bankgegevens (momenteel Rabobank, ABN AMRO, ING bank, KNAB en Bunq). Bij de overige niet automatisch te koppelen banken kunt u de bankafschriften uploaden (.txt/.940/.csv/.asc/.gz). De vele import- en export mogelijkheden en het elektronisch dossier completeren deze module.

Na e-mailen of uploaden zijn de meeste scans direct geboekt!

E-mailen of uploaden is makkelijker dan boeken. Maar hoe werkt dit zal je wellicht denken?
Elke scan van een factuur of bonnetje dat je upload of naar de administratie e-mailt, zal de AdmInbox ZZP direct proberen te lezen om deze automatisch tot boeking te verwerken. Er wordt gebruik gemaakt van de standaard meegeleverde en volledig geïntegreerde Scan & Herken functie, ook wel OCR genoemd.

Zelflerend programma
Niet elke scan of foto is even duidelijk en niet alle facturen en bonnen zijn hetzelfde. Als niet alle informatie van de scan gelezen kan worden zal de AdmInbox ZZP je vragen om even te helpen. Door met een muisklik bijvoorbeeld aan te geven van wie de factuur is of wat voor soort kosten het betreft. Van jouw hulp leert de AdmInbox ZZP, zodat voor een soortgelijke scan in de toekomst je hulp niet eens meer nodig is. De AdmInbox ZZP is dus een zelflerend programma en houdt zo steeds beter rekening met jouw specifieke voorkeuren, inkomsten en uitgaven.

Minder intypen dus minder werk!
De AdmInbox ZZP kan bij het inlezen van facturen zien of het een nieuwe crediteur betreft. Bij een nieuwe crediteur worden automatisch meteen de naam, het adres, KvK nummer, bank- en BTW nummer etc. verzamelt die op de inkoopfactuur zijn gevonden. Die kan je dan met één muisklik, dus zonder tikwerk, direct overnemen in de administratie. Dat scheelt een hoop werk en vooral typfouten!

Scannen en herkennen zoveel als je wilt
Met de AdmInbox ZZP mag je onbeperkt scans uploaden die dan automatisch herkend en tot boeking verwerkt worden. Dit scheelt veel tijd en geld!

Facturatie
De module facturatie stelt u in staat om al uw facturatie wensen te vervullen. Debetfacturen, creditfacturen, vaste en proforma facturen. U kunt direct aan de slag met een van de beschikbare standaard lay-outs. U kunt ook uw eigen factuur lay-outs samenstellen compleet met eigen logo.
Facturen worden als PDF gemaakt en opgeslagen en kunnen desgewenst direct per email verstuurd worden. Deze module kost via Administratiekantoor De Vries & Nell Amersfoort € 12,50 excl. BTW per maand.

Belangrijkste voordelen
Het handmatig verwerken van papieren boekstukken behoort nu definitief tot het verleden! U kunt voortaan alle boekstukken volledig digitaal verwerken. Zelfs via uw smartphone kunt u de facturen middels een app scannen naar uw administratie.
Boekhouden en bankieren bij de Rabobank, ABN Amro, ING bank, KNAB en Bunq is nog nooit zo makkelijk geweest. Alle afschriften komen automatisch vanuit uw bankrekening(en) naar uw boekhouding en zijn direct zichtbaar in uw administratie. Hieronder nog meer voordelen:

  • Registratie van vaste activa en automatische maandelijkse boekingen van de afschrijvingen
  • Urenregistratie (1225 uur) bijhouden
  • Betaalbestand (automatisch) verzenden naar de bank, accorderen met de scanner van de bank en de betalingen zijn verwerkt
  • Uw eigen digitale inbox. U krijgt een uniek e-mailadres waar u facturen kunt ontvangen, die meteen verwerkt worden in uw administratie
  • Rechtstreekse koppeling met Digipoort en de Belastingdienst. Omzetbelasting en ICP aangiften direct versturen vanuit de administratie
  • Automatische bankkoppelingen met alle grote banken. Mutaties automatisch ontvangen in de administratie
  • Ontwerp uw eigen facturen met de Layout Editor. U kunt op deze wijze al uw administratieve correspondentie geheel van uw eigen huisstijl voorzien
  • Alle functionaliteit en data online, overal en altijd beschikbaar. Uw gegevens veilig in de cloud
  • Een koppeling is mogelijk voor een aantal webshops en voor veel webshops die het Asperion XML-formaat (aXML) ondersteund

Asperion Mobile App

Als standaard extra kunt u gebruik maken van de gratis Asperion Mobile app. Meteen inzicht in uw administratie, thuis of onderweg.

Enkele van de belangrijkste functies van de Asperion Mobile App zijn de registratie van facturen en bonnen in de administratie. Direct toegang tot de contactgegevens van uw relaties, en koppeling met navigatiesystemen (Google, Navigon en Waze).