Welkom bij De Vries & Nell Amersfoort

Online boekhouden (scan & herken)

Voor de eenmanszaak/ZZP’er en kleine B.V. (Holding met alleen DGA) is er een speciale module beschikbaar, de module AdmInbox ZZP, klik hier als u dit bent. Heeft een eenmanszaak met personeel, een V.O.F. of een B.V. met personeel dan kunt u hieronder alle informatie vinden over online boekhouden.

Mogelijkheden standaardpakket
Een standaardpakket via Administratiekantoor De Vries & Nell Amersfoort kost slechts € 16,00 excl. BTW per maand.

Naast de standaardfuncties kunt u internetbankieren, beschikt u over kasbladen, zijn er vele rapportagemogelijkheden en doet u uw eigen btw-aangifte via Digipoort. De verplichtingenadministratie informeert u tijdig wanneer bijvoorbeeld verzekeringspolissen verlopen. Het beheer van uw afschrijvingen wordt met de functie Materiële Vaste Activa sterk vereenvoudigd. Het elektronische dossier zorgt ervoor dat u al uw documenten altijd bij de hand hebt. Het beheer van aanmaningen is altijd inzichtelijk.

Maak een foto van facturen en bonnen met de mobiele app en stuur deze direct naar de administratie. Er is een automatische koppeling met bankgegevens (momenteel Rabobank, ABN AMRO, ING Bank, KNAB en Bunq). Bij overige banken die niet automatisch gekoppeld kunnen worden, kunt u bankafschriften uploaden (.txt/.940/.csv/.asc/.gz). De vele import- en exportmogelijkheden en het elektronische dossier completeren deze module.

Na e-mailen of uploaden zijn de meeste scans direct geboekt!

E-mailen of uploaden is makkelijker dan boeken. Maar hoe werkt dit zal je wellicht denken?
Elke scan van een factuur of bonnetje dat je upload of naar de administratie e-mailt, zal de AdmInbox ZZP direct proberen te lezen om deze automatisch tot boeking te verwerken. Er wordt gebruik gemaakt van de standaard meegeleverde en volledig geïntegreerde Scan & Herken functie, ook wel OCR genoemd.

Zelflerend programma
Niet elke scan of foto is even duidelijk en niet alle facturen en bonnen zijn hetzelfde. Als niet alle informatie van de scan kan worden gelezen, zal de AdmInbox ZZP je vragen om even te helpen. Bijvoorbeeld door met een muisklik aan te geven van wie de factuur is of wat voor soort kosten het betreft. Van jouw hulp leert de AdmInbox ZZP, zodat je bij een soortgelijke scan in de toekomst niet eens meer hoeft te helpen. De AdmInbox ZZP is een zelflerend programma en houdt zo steeds beter rekening met jouw specifieke voorkeuren, inkomsten en uitgaven.

Minder intypen dus minder werk!
De AdmInbox ZZP kan bij het inlezen van facturen zien of het een nieuwe crediteur betreft. Bij een nieuwe crediteur worden automatisch meteen de naam, het adres, KvK nummer, bank- en BTW nummer etc. verzamelt die op de inkoopfactuur zijn gevonden. Die kan je dan met één muisklik, dus zonder tikwerk, direct overnemen in de administratie. Dat scheelt een hoop werk en vooral typfouten!

Scannen en herkennen zoveel als je wilt
Met de AdmInbox ZZP mag je onbeperkt scans uploaden die dan automatisch herkend en tot boeking verwerkt worden. Dit scheelt veel tijd en geld!

Facturatie
De module Facturatie stelt u in staat om al uw facturatiewensen te vervullen. Debetfacturen, creditfacturen, vaste facturen en proforma facturen – alles is mogelijk. U kunt direct aan de slag met een van de beschikbare standaard lay-outs of uw eigen factuurlay-out samenstellen, compleet met uw logo.
Facturen worden als PDF gegenereerd en opgeslagen. Indien gewenst, kunnen ze direct per e-mail worden verstuurd.
Deze module is beschikbaar via Administratiekantoor De Vries & Nell Amersfoort voor € 16,00 excl. BTW per maand.

Belangrijkste voordelen
Het handmatig verwerken van papieren boekstukken behoort nu definitief tot het verleden! U kunt voortaan alle boekstukken volledig digitaal verwerken. Zelfs via uw smartphone kunt u facturen met een app scannen en direct naar uw administratie sturen.

Boekhouden en bankieren bij de Rabobank, ABN AMRO, ING Bank, KNAB en Bunq is nog nooit zo makkelijk geweest. Alle afschriften worden automatisch vanuit uw bankrekening(en) naar uw boekhouding gestuurd en zijn direct zichtbaar in uw administratie.

Voordelen:

  • Registratie van vaste activa en automatische maandelijkse boekingen van afschrijvingen.
  • Urenregistratie voor het bijhouden van de 1.225-urennorm.
  • Kilometerregistratie voor zakelijke ritten met een privéauto.
  • Automatisch betaalbestand verzenden naar de bank, accorderen met de bankscanner en betalingen direct verwerken.
  • Uw eigen digitale inbox: ontvang facturen op een uniek e-mailadres en laat deze automatisch verwerken in uw administratie.
  • Rechtstreekse koppeling met Digipoort en de Belastingdienst: omzetbelasting en ICP-aangiften direct versturen vanuit de administratie.
  • Automatische bankkoppelingen met alle grote banken: mutaties worden direct verwerkt in de administratie.
  • Facturen op maat: ontwerp uw eigen facturen met de Layout Editor en pas administratieve correspondentie volledig aan uw huisstijl aan.
  • Altijd en overal toegang: alle functionaliteiten en data zijn online beschikbaar, veilig in de cloud.
  • Webshopkoppelingen: ondersteuning voor diverse webshops en platforms die het Asperion XML-formaat (aXML) ondersteunen.

Asperion Mobile AppAsperion Bonnen Scan App

Maak foto’s van bonnen en facturen en stuur deze rechtstreeks naar de boekhouding met de gratis app.
Bonnen en facturen kun je eenvoudig inscannen, uploaden én registreren. Zo bespaar je tijd en voorkom je fouten.

Met de bonnenscan-app van Asperion in je broekzak gaat geen bon meer verloren.
Alle documenten blijven veilig bewaard, je kunt ze nooit meer vergeten te boeken of kwijtraken, en ze zijn altijd bij de hand.

Functionaliteiten:

Dashboard – Direct inzicht in je administratie
Scanner – Bonnen en facturen eenvoudig inscannen en verwerken
Inbox – Alle documenten op één centrale plek
Relaties – Overzicht van je klanten en leveranciers
Openstaande posten – Beheer en betaalfacturen efficiënt
Urenregistratie – Houd eenvoudig je gewerkte uren bij
Kilometerregistratie – Registreer zakelijke ritten met je privéauto
Accorderen van facturen – Snel goedkeuren en verwerken
Dark Mode – Comfortabele weergave voor dag en nacht
Two-Factor Authentication (2FA) – Extra beveiliging voor je gegevens

Met deze app wordt boekhouden makkelijker en veiliger dan ooit!